Dostawa

Dostawa produktów zamówionych w Sklepie Internetowym odbywa w następujący sposób:


1) Dostawa produktów z działu AKTUALIZACJE MAP


Po otrzymaniu zapłaty za produkt z działu AKTUALIZACJE MAP, IMAGIS Spółka akcyjna z siedzibą w Warszawie udostępnia zamówioną aktualizację mapy do pobrania z Internetu w postaci elektronicznego pliku:
• Dla urządzeń z systemem Windows zamówione aktualizacje map są udostępniane do pobrania z serwisu internetowego www.MojeMapy.IMAGIS.pl do którego należy się zalogować i ściągnąć plik instalacyjny z zakładki „Do pobrania”. Klient zostanie poinformowany o udostępnieniu pliku z aktualizacją mapy poprzez wysyłanie wiadomość na podany w zamówieniu adres e-mail.
• Dla urządzeń z systemem Android zamówione aktualizacje map są udostępniane do automatycznego pobierania przez aplikację nawigacyjną. Klient zostanie poinformowany o udostępnieniu zamówionej aktualizacji mapy poprzez wysyłanie wiadomość na podany w zamówieniu adres e-mail. Aby automatyczne pobieranie aktualizacji map się rozpoczęło należy uprzednio zainstalować najnowszą wersję aplikacji nawigacyjnej dostępnej na stronie www.MapaMap.pl/pobierz lub w sklepie Google Play.

 


2) Dostawa produktów z działu MAPY DO NAWIGACJI


Dostawa produktów zamówionych w dziale Mapy do Nawigacji odbywa się w następujący sposób:
• Dla urządzeń z systemem Windows zamówione nowe mapy do nawigacji są wysyłane pocztą polska lub przesyłką kurierską w zależności od sposobu dostawy na jaki zdecydował się klient podczas procesu składania zamówienia. W przesyłce będzie się znajdowała karta pamięci zawierająca nagrane oprogramowanie nawigacyjne wraz z mapami, chyba że w szczegółowym opisie produktu będzie sprecyzowany inny nośnik informacji na przykład płyta CD czy DVD.
• Dla urządzeń z systemem Android klient który zamówi nowe mapy do nawigacji otrzyma na podany w zamówieniu adres e-mail, specjalny numer seryjny, który umożliwi mu uruchomienie wybranej aplikacji nawigacyjnej którą należy pobrać ze strony internetowej www.MapaMap.pl/pobierz lub w sklepie Google Play.

 


3) Dostawa produktów z działu URZĄDZENIA DO NAWIGACJI
Dostawa produktów zamówionych w dziale Urządzenia do Nawigacji odbywa się poprzez wysłanie zamówionego towaru pocztą polską lub przesyłką kurierską. Rodzaj dostawy zależy od sposobu na jaki zdecydował się klient podczas procesu składania zamówienia.

 

Wysyłka Pocztą Polską.
Na potrzeby dostarczenia produktu poprzez Pocztę Polską, Sklep Internetowy dolicza koszt dostawy w wysokości 15 złotych. Produkt wysyłany za pomocą poczty polskiej powinien zostać dostarczony klientowi w przeciągu 7 dni roboczych od dnia nadania przesyłki. Odbierając przesyłkę klient powinien sprawdzić czy dotarła ona w stanie nie naruszonym bez braków i uszkodzeń. Jeżeli klient zauważy ewentualne uszkodzenia produktu w transporcie powinien w obecności pracownika poczty polskiej sporządzić stosowny protokół stwierdzający uszkodzenie. Sporządzenie takiego protokołu znacznie ułatwi proces reklamacji.


Wysyłka przesyłką kurierską.
Na potrzeby dostarczenia produktu przesyłką kurierską, Sklep Internetowy dolicza koszt dostawy wysokości 25 złotych. Produkt wysyłany klientowi przesyłką kurierską powinien zostać dostarczony klientowi w przeciągu 3 dni roboczych od dnia nadania przesyłki. Odbierając przesyłkę klient powinien sprawdzić czy dotarła ona w stanie nie naruszonym bez braków i uszkodzeń. Jeżeli klient zauważy ewentualne uszkodzenia produktu w transporcie powinien w obecności pracownika firmy kurierskiej sporządzić stosowny protokół stwierdzający uszkodzenie. Sporządzenie takiego protokołu znacznie ułatwi proces reklamacji.


4) Dostawa produktów z działu REKLAMA W NAWIGACJI
Zamówione produkty z działu Reklama w Nawigacji będą realizowane w sposób szczegółowo przedstawiony przy opisie każdego takiego produktu.