Płatności

Zamówienie zostanie zrealizowane dopiero po otrzymaniu przez Imagis Spółkę akcyjną
z siedzibą w Warszawie zapłaty za zamówiony produkt.


Na płatność za złożone zamówienie oczekujemy 10 dni kalendarzowych.


Płatności w naszym sklepie internetowym obsługuje firma pośrednicząca w płatnościach PayU S.A., która dla wszystkich transakcji każdorazowo generuje inny numer konta na które należy dokonać wpłaty. Dane niezbędne do dokonania przelewu są prezentowane w ostatnim etapie składania zamówienia i ze względów bezpieczeństwa nie są wysyłane później e-mailem.


Nasz sklep oferuje możliwość zapłaty na 3 różne sposoby:
1) Tradycyjnym przelewem bankowym
2) Kartą kredytową
3) Przelewem z banku internetowego


1) Tradycyjny przelew bankowy - Jeżeli podczas składania zamówienia zdecydują się Państwo na płatność tradycyjnym przelewem bankowym to pod koniec procesu składania zamówienia pojawi specjalny formularz prezentujący dane niezbędne do dokonania przelewu. Formularz należy wydrukować lub przepisać z ekranu monitora, a następnie wykorzystując zapisane lub wydrukowane dane, należy dokonać przelewu w najwygodniejszy dla Państwa sposób: poprzez Internet, w okienku w banku, na poczcie polskiej.


2) Karta Kredytowa - Jeżeli podczas składania zamówienia zdecydują się Państwo na płatność kartą kredytową to pod koniec procesu składania zamówienia zostaną Państwo przekierowani na specjalną bezpieczną stronę systemu PayU S.A. na której należy przeprowadzić proces płacenia kartą kredytową.


3) Przelew z banku internetowego - Jeżeli podczas składania zamówienia zdecydują się Państwo na płatność przelewem z banku internetowego to pod koniec procesu składania zamówienia zostaną Państwo przekierowani na stronę internetową swojego banku, do którego należy się zalogować, a po zalogowaniu odnaleźć gotowy już formularz przelewu, który następnie wystarczy zrealizować.


UWAGA: Jeżeli podczas zakupu z jakiegokolwiek powodu mieli Państwo problemy z płatnością za zamówiony produkt, prosimy złożyć zamówienie ponownie.


Jak złożyć ponowane zamówienie na aktualizację map?
Aby to zrobić należy w sklepie, wejść do działu aktualizacje map (www.mapamap.pl/shop/updates), wpisać numer seryjny i adres email, po zatwierdzeniu podanych danych, na górze strony pojawi się komunikat, „jedno z Twoich zamówień czeka na realizację, jeżeli chcesz je anulować kliknij TUTAJ”, po kliknięciu wskazanego miejsca, poprzednie zamówienie zostanie anulowane, a Państwo będą mogli rozpocząć proces składania ponownego zamówienia. Wybierając w nowym zamówieniu formę płatności prosimy wybrać tradycyjny przelew bankowy. Pod koniec procesu składania nowego zamówienia pojawi się wtedy specjalny formularz prezentujący dane do przelewu. Formularz należy wydrukować lub przepisać z ekranu monitora.